Гарантія і сервіс
Повернення товару:
Повернення товару здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». У період 14 днів, не рахуючи дня покупки, можна оформити повернення товару за умови:
- товар не був у експлуатації;
- збережені всі пломби і ярлики;
- цілісність комплекту і упаковки не порушена;
- збережений гарантійний талон і документ, що підтверджує оплату;
- він не потрапляє до переліку товарів належної якості, повернення яких обмежений рішенням Кабінету Міністрів України (постанова від 19 березня 1994 року № 172) ....
Умови гарантії:
На придбане обладнання в компанії Pegas Україна (інтернет
магазин PEGAS SHOP), поширюється фірмова
гарантія виробників. Протягом гарантійного терміну співробітники
спеціалізованих фірмових сервісних центрів виробляють безкоштовне
обслуговування або ремонт (при поломці обладнання в гарантійних випадках). На
більшість обладнання гарантія становить
1 рік.
Також, при необхідності, ви можете звернутися до наших фахівців для установки і підключення придбаного у нас обладнання, а також укласти договір на післягарантійне сервісне обслуговування. Підставою проведення ремонту по гарантії є правильно заповнений, без виправлень, гарантійний талон виробника, а також документи, що підтверджують покупку. Вимога до заповнення гарантійного талона:
- чітко і правильно вписана модель і серійний номер;
- вказана дата продажу;
- печатка магазину, в якому було придбано виріб, підпис покупця;
- повністю заповнені і проштамповані печаткою магазину відрізні корінці;
- в деяких випадках, на вимогу виробника, для підтвердження покупки необхідно надати розрахунковий документ (фіскальний або товарний чек, видаткову накладну).
Ремонт на гарантійній основі проводиться тільки в
уповноважених виробником сервісних центрах. Їх адреси і телефони вказані в
гарантійному талоні (додаткову інформацію можна знайти на сайті виробника).
УВАГА!!! Гарантійний
талон повинен містити термін гарантії і його необхідно зберігати до завершення
терміну, зазначеного в талоні.
Відмова в
гарантійному обслуговуванні:
Причини відмови в проведенні ремонту на гарантійній основі:
- неправильно заповнений гарантійний талон;
- порушення правил експлуатації;
- ремонт вироби не уповноваженою виробником сервісним центром;
- виріб, призначений для особистих побутових потреб, використовувався у виробничій сфері або що не відповідала його прямим призначенням;
- внесення змін у конструкцію виробу, якщо це не обумовлено в документації користувача;
- наявність всередині вироби слідів рідини, комах та інших сторонніх предметів;
- серійний або IMEI-номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений;
- механічні та інші пошкодження, спричинені дією зовнішніх чинників;
- пошкодження, причиною яких послужила експлуатація неоригінальних витратних матеріалів, адаптерів і запчастин, не передбачених виробником.
Гарантія не поширюється на витратні матеріали (компоненти, які вимагають періодичної заміни при експлуатації виробу). Перелік таких деталей і їх ресурс вказаний у Інструкції користувача для кожної конкретної моделі. Також в інших випадках, передбачених законодавством України та / або гарантійним талоном на відповідний товар....