Гарантія і сервіс

Повернення товару:

Повернення товару здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». У період 14 днів, не рахуючи дня покупки, можна оформити повернення товару за умови:

  • товар не був у експлуатації;
  • збережені всі пломби і ярлики;
  • цілісність комплекту і упаковки не порушена;
  • збережений гарантійний талон і документ, що підтверджує оплату;
  • він не потрапляє до переліку товарів належної якості, повернення яких обмежений рішенням Кабінету Міністрів України (постанова від 19 березня 1994 року № 172) ....

 

Умови гарантії:

На придбане обладнання в компанії Pegas Україна (інтернет магазин PEGAS SHOP), поширюється фірмова гарантія виробників. Протягом гарантійного терміну співробітники спеціалізованих фірмових сервісних центрів виробляють безкоштовне обслуговування або ремонт (при поломці обладнання в гарантійних випадках). На більшість обладнання гарантія становить 1 рік.

 

Також, при необхідності, ви можете звернутися до наших фахівців для установки і підключення придбаного у нас обладнання, а також укласти договір на післягарантійне сервісне обслуговування. Підставою проведення ремонту по гарантії є правильно заповнений, без виправлень, гарантійний талон виробника, а також документи, що підтверджують покупку. Вимога до заповнення гарантійного талона:

  • чітко і правильно вписана модель і серійний номер;
  • вказана дата продажу;
  • печатка магазину, в якому було придбано виріб, підпис покупця;
  • повністю заповнені і проштамповані печаткою магазину відрізні корінці;
  • в деяких випадках, на вимогу виробника, для підтвердження покупки необхідно надати розрахунковий документ (фіскальний або товарний чек, видаткову накладну).

Ремонт на гарантійній основі проводиться тільки в уповноважених виробником сервісних центрах. Їх адреси і телефони вказані в гарантійному талоні (додаткову інформацію можна знайти на сайті виробника).

 

УВАГА!!! Гарантійний талон повинен містити термін гарантії і його необхідно зберігати до завершення терміну, зазначеного в талоні.

 

Відмова в гарантійному обслуговуванні:

Причини відмови в проведенні ремонту на гарантійній основі:

  • неправильно заповнений гарантійний талон;
  • порушення правил експлуатації;
  • ремонт вироби не уповноваженою виробником сервісним центром;
  • виріб, призначений для особистих побутових потреб, використовувався у виробничій сфері або що не відповідала його прямим призначенням;
  • внесення змін у конструкцію виробу, якщо це не обумовлено в документації користувача;
  • наявність всередині вироби слідів рідини, комах та інших сторонніх предметів;
  • серійний або IMEI-номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений;
  • механічні та інші пошкодження, спричинені дією зовнішніх чинників;
  • пошкодження, причиною яких послужила експлуатація неоригінальних витратних матеріалів, адаптерів і запчастин, не передбачених виробником.


Гарантія не поширюється на витратні матеріали (компоненти, які вимагають періодичної заміни при експлуатації виробу). Перелік таких деталей і їх ресурс вказаний у Інструкції користувача для кожної конкретної моделі. Також в інших випадках, передбачених законодавством України та / або гарантійним талоном на відповідний товар....


2009-2021 © Интернет магазин -Pegas Shop